torstai 25. elokuuta 2011

J'adore Dior!

Ladies,

Nyt jotakin ekstrasuperihanaa viikonlopuksi!

Tämä paita on vilahdellut pari kertaa Sex and the Cityssa eli Sinkkiksessä.

Ensin näyttelijätär Lucy Liu käytti sitä jaksossa Coulda, Woulda, Shoulda, jossa Samantha yritti tilata hänen nimiinsä kuuluisan punaisen Birkin bagin. Lucy Liun paita oli hihaton ja väriltään sininen keltaisella tekstillä.

Carriella oli puolestaan paita mustana valkoisella tekstillä ja numerolla 8 Sex and the City 2 -elokuvassa yhdistettynä liilaan tyllihameeseen.

Paita on ilmeisesti Diorin ready to wear -kokoelmasta A/W 2001. Aitoja paitoja on enää kovin vaikea löytää ja ne maksavat hunajaa. Omani on rehellinen fake ja ebaysta hintaan 24 euroa, mutta teksti oli niin osuva, että se oli PAKKO SAADA!







Diorin vaatteiden osalta minulla on valitettavasti varaa vain kaukorakkauteen, mutta Diorin meikkejä kyllä rakastan ihan oikeasti.







Oui, ces't vrai, j'adore Dior!

Kuvassa kaikki Diorin meikkini.

Takarivissä on Diorin viiden luomivärin palettien eli viisikkojen tummansininen muuri. Etualalla on muutama viisikko lisää ja ainoa sinkkuni, kaksi nyt jo lopetettua Dior Kiss -huulikiiltoa, Diorin kynsilakka ja rajauskyniä.






Ja tässä kaikki ihanuudet vielä avattuna.

Laskin, että viisikkoja minulla on yhteensä 10 kpl.






Tässä on niistä uusimpia.

Takarivissä vasemmalta ruskeasävyinen 609 Earth Reflection. Sen olen saanut mieheltäni tuliaisina laivalta kesällä 2009.

Samana kesänä ilmestyivät myös Diorin Cristal Collectionin sininen 259 Electric Lights ja vaaleanpunainen 859 Graphic Lights. Muistan, kun mieheni soitti minulle laivalta töihin, että kumman haluaisin, Graphic Lightsin vai tämän Earth Reflectionin. En osannut valita, joten lopputulos oli minulle yllätys. Earth Reflection on varmaan käyttökelpoisempi, mutta minua on jäänyt vähän kaivelemaan myös Graphic Lightsin puuttuminen kokoelmistani, sillä sen vaaleanpunaiset sävyt olisivat sopineet vihreille silmilleni varmaan hyvin.

Earth Reflectionin vieressä ovat Diorilla harvinainen vihreä paletti 409 Tropical Light ja vihreille silmilleni ehdottomasti paras Dioreista eli viininpunainen 970 Stylish Move.

Ne olen tilannut itse netistä keväällä 2009. Silloin oli viimeinen viisikko-innostus kauteni. Tein silloin vähän ylimääräisiä töitä ja sain ylimääräistä rahaa, ja ostin koko rahalla Diorin luomiväriviisikoita. 

Eturivissä on 809 Petal Shine. Se on viimeisin Dior-ostokseni Kööpenhaminan lentokentältä syksyllä 2009.

Olin ollut raskaalla työmatkalla Köpiksessä, ja palkitsin itseni kotimatkalla kentällä rättiväsyneenä tällä ihanalla Diorilla. There is nothing a little Dior won't cure!  

Kynsilakka oikeassa reunassa on Dior 972 Reglisse, Liquorice. Olen ostanut sen Vantaan Jumbon Emotionista - 30 %:n alennuksella keväällä 2010. Se on ainoa Diorin kynsilakkani, sillä näissä kalliimmissa merkeissä minulla on syvä addiction Chaneliin.







Tässä vielä Earth Reflection, Tropical Light ja Petal Shine lähempää.







Sitten onkin vanhimpien Diorieni vuoro.

Vasemmanpuoleinen 190 Charming Fantasy on ensimmäinen Diorini. Se on Holiday-kokoelmasta 2006. Olen ostanut sen maskeeraaja Nina Orellin liikkeestä Helsingin Mannerheimintieltä silloin.

Nina Orellin mukaan Dioria parempia luomivärejä ei ole, ja pakko olla kyllä pitkälti samaa mieltä. Yleistaso on loistava, vaikka joskus joukossa on huonompipigmenttisiäkin paletteja, tai joissakin paleteissa heikompia sävyjä.  

Ekan Diorini Charming Fantasyn laatu oli kuitenkin erinomainen ja sen värit sopivat minulle loistavasti. Olen kuitenkin pudottanut sen kylppärin lattialle, jolloin se meni noin murheellisesti murskaksi. En ole kuitenkaan raaskinut heittää sitä pois, vaikka sillä on hyvin vaikea enää meikata. 

Charming Fantasyn vieressä on 250 Seascape. Se on toka Diorini, ja sen toi mieheni työmatkalta Miamista muistaakseni keväällä 2007. 

Seascape oli ihana tuliainen juuri Miamista, sillä siinä on mielestäni Miamin art decon värejä. Seascapen oikean alakulman mintunvihreä on muuten paras vaaleanvihreä luomivärini ikinä. Olen jo lähes täysin lakannnut käyttämästä sitä, jotta se ei loppuisi ikinä.   
  





Ylhäällä vasemmalla on 690 Flower Blossom, jonka mieheni on tuonut minulle työmatkalta Pariisista keväällä 2008. Kuten huomaatte, koulutin mieheni jossakin vaiheessa tuomaan näitä Dioreita aina työmatkoiltaan. Helppo tuliainen, sen kuin vain marssii tax freehen ja valitsee jonkun värisävyn. Muita kuuluisia Dior sanontoja: You can never go wrong with Dior!

Nyt tämä tuliais-Diorien virta on tosin ehtynyt, sillä mieheni mielestä minulla on näitä riittävästi. Ai miten niin... voiko Dioria olla koskaan riittävästi, I ask you ladies? 

No, olen itsekin lopettanut lähes täysin näiden ostelun, sillä liika on vain liikaa, Dioreissakin.

No joo, mutta melko heikkopigmenttisen Flower Blossomin vieressä on sitten myös heikkopigmenttinen 559 Parisian Lights. Se on Lady Dior Color Collectionista keväältä 2009 ja oma aleostokseni Sokokselta puoleen hintaan.  






It's a sea of Dior!

Tässä kuvassa näkyy vielä eturivissä ainoa Diorin sinkkuni vaaleanliila glitterpommi 152 Purple Gem Diorin Holiday 2009 -kokoelmasta Cristal Boreal. Olen ostanut sen - 40 %:n alella Nina Orellilta, ja silti se oli huikean kallis.

Purple Gemin vieressä on sininen 259 Electric Lights Diorin Cristal Collectionista kesältä 2009. Sen olen tilannut itse netistä.

Electric Lightsin vieressä on puolestaan usein parhaana nude-palettina palkittu Dior 030 Incognito. Olen ostanut senkin itse Stockkalta alennuksesta, mutta tiedättekö, että nyt en muista vuotta, vaikka luulin muistavani ne kaikkien Diorieni osalta.

Incognitossa on muuten tuossa vasemmassa alakulmassa täydellinen harmaan-beige, kylmä greige-sävy, jota parempaa en ole löytänyt mistään. Varmaan arvaattekin jo, että sekin on minulla säästeliäässä käytössä. Korvaukseksi siitä, että en muista Incogniton hankintavuotta, voin kertoa teille, että olen viimeksi meikannut sillä kummipoikani ristäisiin jouluna 2008. Sama kummipoika täyttää kohta kolme vuotta, joten voitte uskoa, että säästöliekillä Incognito nykyään on.

Eli rakastan Dioria, j'adore Dior, et c'est ne pas mal eli ei se väärin ole!

Ihanaa viikonloppua teille muruset!

13 kommenttia:

  1. Mä olen vakuuttunut siitä, etten tarvitse Stylish Movea. Vaikka siinä on tuo yksi ihana. Mutta kun se on vain yksi pakkosaada-väri. En tarvitse.

    Tätä mantraa olen hokenut itselleni jo aikoja, vielä en ole sortunut. Todellakin sortuisin, jos löytäisin vaikka 25 euron hintaan jostain. Silloin lentäisi en tarvitse -perustelut romukoppaan.

    Jos joudut kodittomaksi tai ruokaan ei ole rahaa, avoin ostotarjoukseni 25 euron Stylish Movesta on ja pysyy. ;D

    VastaaPoista
  2. Ooooh... upean näköisiä kuvia kun on kauniita paletteja kuvan täydeltä. Mä hitto vie harkitsen nyt todella vakavasti, että ostaisin viikonloppuna laivalta viisikon. Olen menossa miehen kanssa miniristeilylle, kun tulevaisuudessa emme tiedä, että koska tulemme pääsemään yhtään mihinkään, kun minä olen teatterilla töissä ja mieheni vuorotöissä. Muistaaksein viisikko maksaa n. 43 euroa, joten pitäisiköhän? Sitten ainakin tietäisi oikeasti mistä kaikki suitsuttaa. :D

    Se paletti tulisi kyllä vain ja ainoastaan minun käyttöön, eli ei työkäytössä ollenkaan. Mä olen ajatellut itselleni sitä Night Dustia. Jos ajattelisin näin, että kun just ostin hajuveden, niin tällä reissulla minun hajuveteni olisi Diorin viisikko. Hinta on aika samoissa, ellei vähemmänkin, meinaan Cuggi maksaa enemmän. :) Hyvä tulla sinun blogiin järkeistelemään ja keksimään hyviä syitä itselleen. :D

    Nii ja siitä yhdestä löydöstäni sinä ja Elisa kyselitte... ostan sen itselleni laivalta, joten tulossa on siitä sen jälkeen juttua, kun saan vaan omani. ;)

    VastaaPoista
  3. Mä taas en ihmeemmin hullaantunut viisikoista, vaikka kolmella kympillä tuon Electric Lightsin poistinkin Stockalta pyörimästä. Ehkä suurin syy ei-innostumiseeni on se, että paletissa on vaaleansininen jolle harvemmin keksin käyttöä sillä sininen ei todellakaan ole lemppareitani väreissä :/ Siitä puheenollen, käyhän katsomassa mun blogi sillä siellä on sulle haaste :) En tosin tiedä oletko sen tehnyt jo mutta linkitin nyt kuitenkin.

    Minna, en malta odottaa! :D

    VastaaPoista
  4. Sonia: Joo, ethän sä sitä TARVITSE, et, mutta haluaminen onkin sitten ihan eri juttu. Kauheita nämä meikkihoukutukset! :)

    Arvaan, että tarkoitat tuota Stylish Moven vasemman alakulman tummaa viininpunaisen-violettia sävyä. Nyt on kyllä pakko heittää vielä bensiiniä liekeille sen verran, että se on kyllä erinomainen laadultaan, silkkisen pehmeä ja kaunis väri. Minunkin suosikkini tuossa paletissa. Mutta yritä silti vaan pysyä kovana!

    Ja erittäin hyvä tietää, että jos mulla tulisi taloudellisia vaikeuksia joskus, voisin aina myydä Stylish Moven saadakseni rahaa ruokaan. :) Valitettavasti sun ei kannata ehkä jäädä sitä odottelemaan, sillä noista Dioreistani Stylish Move lähtisi viimeisten joukossa, ehkä jopa viimeisenä. :) Mutta toivotaan, että sulla kävisi aivan uskomaton tuuri ja löytäisit sen esim. alennuksesta jostakin. Sillä 25 euroakin on iso raha periaatteessa yhdestä haluamastasi luomivärisävystä, vaikka tokihan nuo muutkin sävyt paletissa ihan kivoja ovat! :)


    Minna: Oli kyllä kiva kuvata kaikki Diorit kerralla, vaikka hirveä homma oli metsästää ne kaikki yhteen kuvaan ja availla pakkauksistaan. Mutta kivaa oli, ja hauska nähdä itsekin ne kerralla kaikki ja samassa kuvassa. Huomasin, että mullahan on oikeastaan aika laaja tuo sävyvalikoima, kahta keskenään kovin samanlaista ei ole, ja löytyy vihreää, sinistä, violettia, ruskeaa, vaaleanpunaista, persikkaa jne. :)

    Ihana kun harkitset viisikon ostamista. Ihan hyvin voi uuden parfyymin sijaan ostaa juuri viisikon, minusta se on tosi hyvä idea. Kun yleensä kaikki haluaa laivalta tax freesta jonkun ihanan jutun ja kivan muiston, ja yleensä se on aina juuri tuo uusi parfyymi. :)

    Hyvin olet kyllä harkinnut, sillä minustakin tuo Night Dust sopisi sinulle erinomaisesti, noista Diorin viisikoista ehkä parhaiten. Eikä todellakaan asiakaskäyttöön, vaan ihan sinulle itsellesi juhla- ym. spesiaalikäyttöön. :)

    Mutta harmi, harmi kun ei ole ollut puhetta tästä aikaisemmin, sillä näin tuon Night Dustin - 50 %:n alennuksella Espoon Tapiolan Stockmannilla nyt kesällä. Harkitsin sitä kyllä itsekin pitkään kun oli niin hyvä alennus, mutta en ostanut, kun sen värit eivät ole oikein minun värejäni, vaikka ihana kokonaisuus muuten onkin.

    Night Dustin hinta olisi ollut sieltä Stockan alesta ehkä vähän halvempi kuin laivalta, koska viisikot maksavat Stockalla noin 65 euroa, eli puolet siitä pois on 32,50 e. Mulla on Siljan tax free katalogi, niin katsoin siitä, että viisikoiden hinta olisi ainakin Ruotsin laivalla 43,50 euroa. Kesällä huomasin, että Tallinkin Tallinnan laivalla on tax freessa vähän kalliimmat hinnat kuin Siljan Ruotsin laivoilla - noin pari euroa per tuote - vaikka ovat samaa yhtiötä.

    Apua, nyt mua kyllä harmittaa sun puolesta, kun olisin hyvin voinut ostaa sen Night Dustin ja lähettää sulle jos olisit halunnut. Mutta jos et ole löytänyt tai raaskinut ostaa sitä nyt laivalta, niin pidän jatkossakin sun puolesta silmät auki jos näen sitä vielä jossakin alennuksessa. :)

    Ja tosi jännittävää, jos saamme kuulla, että mikä se sun löytämä huipputuote on. Minäkin olen lähdössä Kroatiaan viikon päästä, joten jos innostun, niin lentokentän tax freessa on sitten mahdollisuus shoppailla. :)

    VastaaPoista
  5. Elisa: Electric Lights ei kyllä valitettavasti ole minusta viisikoiden parhaimmistoa. Se on Iridescent-laatua eli sitä hohtavaa. Minusta Diorin tavalliset viisikot ovat parempia, vaikka omistan itse kyllä tasaisesti molempia. Ostin itse Electric Lightsin kun minulla oli hirveä sinisen luomivärin villitys, mutta sen jälkeen se on jäänyt ajoittain aika vähälle käytölle. Onneksi siinä on keskellä tuo violetti sävy, että ei ole pelkkiä sinisiä. Silti Electric Lights lähtisi varmaan ensimmäisenä kokoelmistani, jos joku olisi kiinnostunut sen ostamaan. Mutta ihan hyvä hankinta kuitenkin sikäli sulta, että onneksi et maksanut siitä mitään täyttä hintaa. Kolmellakymmennellä eurolla mielestäni ihan hyvä ostos Dioriksi, puoleen hintaan. :)

    Ja kiitos kovasti haasteesta, ihana kun muistit minua, kiitos! :) Yritän palata siihen lähiaikoina.

    Jä minäkin todella jännityksellä odotan, että mikä se Minnan hankinta voi olla. Kuusikymmentä euroa on tosi iso raha mistä tahansa meikkituotteesta, joten vaikea arvata. Esim. Guerlainilla on kyllä jotakin tosi kalliita (ja ihania!) juttuja, joten voisikohan olla jotakin sellaista... :)


    Pinja: Kiitos, minustakin oli tosi hauska nähdä nuo kaikki tuolla tavalla kerralla. Tajusin itsekin, että mitä ihanuuksia oikein omistan. Enemmän pitäisi vaan käyttää! :)

    VastaaPoista
  6. Nauroin äsken ihan kipeänä omaa kirjoitusvirhettäni. :D Cuggi??? :D Oiskohan se oikeasti Gucci? Hahhahaaa!

    Olen nyt ensimmäisen Diorin viisikon onnellinen omistaja. :) Ostin siis sen Night Dustin, mutta en ole vielä meikkiä ehtinyt kokeilemaan sillä. Huomenna on pakko kokeilla. Heti kun tulimme tax freestä hyttiin, niin lapsekas Minna avasi sormet syyhyten Diorin pakettia ja swatchasi kädelle värit. :D

    No voi kun olisi tiennyt jne. Olet ihana ihminen Pupu. :) Kiitos kun olisit vaivautunut vuokseni. Nooh, viikkarilla viisikot maksaa 43,10 euroa, joten olisihan se ale viisikko ollut reilun kybän edullisempi. Kävin eilen Stokkalla ja katselin kaikkea ihanaa. Siellä tosiaan viisikot olivat 66 ja risat ja Sokoksella olivat 65, joten ehdottomasti minun kannatti ostaa laivalta. Olin kyllä kahden vaiheilla siitä, että valitsenko Night Dustin vai... no enpä muista nimeä, mutta siinä on kaikki viisi luomiväriä violettisia. Mutta päätin, että ND on se minun ensimmäiseni, koska niitä värejä aivan varmasti käytän vuodesta toiseenkin.

    Siitä huipputuotteesta... ostin senkin ja se pääsi minulla jo testiinkin. Luulen, että tuote voi olla ennestäänkin tuttu sinulle, koska tunnet ja tiedät paljon selektiivisistä merkeistä. Mutta huomisessa postauksessa esittelen ostoksiani ja siellä on se tuote. ;) Vielä en anna sille tarkkaa analyysiäni, koska haluan testailla sitä vielä, jotta voin kertoa parhaimman arvosteluni. ;)

    Nii joo, sitä vielä piti sanoa, että swatchailin YSL:n Midnight Garden palettia ja jos mieheni ei olisi ollut vieressä ja nähnyt paletin hintaa, niin olisi saattanut käydä niin, että Minna olisi senkin paletin omistaja. :D Aivan tajuttoman upeita värejä! Siihen vihreään rakastuin eniten. Mietin siinä ihastellessani sitä, että tämä olisi kyllä todella näyttävä Pumpulipupulla, kun hänen kauniit konjakkisatiiniset hiukset kehystävät kasvoja. :) Jospa minä sen paletin ostan sitten kun keksin syyn, että miksi palkitsen itseäni sillä... ;) Onkohan Kouvolan Sokoksella ko. palettia? *mietiskelee*

    VastaaPoista
  7. Minna: Ihanaa, onnea ensimmäisestä viisikosta! Toivottavasti Dior ei petä odotuksiasi ja sinulle on siitä iloa pitkäksi aikaa! :)

    Voin niin nähdä sinut sieluni silmillä siellä hytissä innokkkaana swatchailemassa. Ihme ettet pessyt meikkejä pois ja lähtenyt heti kokeilemaan myös silmämeikkiä. :) Ja voin myös nähdä mielessäni sun miehen ilmeen, katsos miehet eivät ymmärrä näitä asioita YHTÄÄN! :)

    Mua tosiaan harmittaa sun puolesta, että ei tullut tästä asiasta puhetta aikaisemmin. Kymppi on kuitenkin iso raha meikeissä, sillä saisi jo vaikka mitä muuta kivaa! :) Se Night Dust oli siellä Stockan alessa niin edullisesti, että jos vain olisin keksinyt, että kenelle sen olisin ostanut, niin olisin korjannut talteen. Kun harvoin viisikoita saa sentään niin edullisesti. Elisallahan oli kanssa käynyt hillitön tuuri ja oli saanut Electric Lightsin myös kolmellakympillä. Joskus sitä vain on oikeassa paikassa oikeaan aikaan. :)

    Näin sen huipputuoteen jo sun blogissa ja oli mulle aivan uusi tuttavuus. Todella kiinnostavaa!!! Tulen kyllä sinnekin kommentoimaan vielä tarkemmin! :)

    Voi sua, säkin olit siis mennyttä naista sen YSL:n paletin edessä. Se syvä jalokiven vihreä sopisi sulle kyllä niin hyvin, ja muutenkin vaikuttaa uniikkisävyltä.

    Mutta on se Midnight Garden kyllä todella kalliskin, huhhuijaa. Varsinkin jos ostaa normaalihinnalla. Toivottavasti tax freesta saisi vähän edullisemmin.

    Kaikesta huolimatta mä kyllä luulen että passaan sen, koska ei oikein sovi mun tällä hetkellä lämpimämpään värimaailmaan (ja sä oot kyllä niin ihana, siis niihin KONJAKKISATIINISIIN hiuksiin!) kovin hyvin. Mutta ainahan voi ihailla ja rakastaa kauempaakin! :)

    VastaaPoista
  8. Jep, ei mullakaan mitään intohimoja tohon iridescent-koostumukseen syntynyt :/ Mutta se lila keskinappi kyllä pelastaa koko paletin! Tein sillä just kaverille meikin jonka tulokset näkyy pian blogissa.

    Mä en oikeastaan jotenkin ole edes uskaltanut perehtyä enempää noihin viisikoihin, en seuraa minkälaisia nyt on tullut markkinoille tai menneitä sävyjä. Tiedän, että jos saisin fiksaation jostain paletista niin varmasti kyttäisin sitä alemyynneistä stressaukseen asti :D Yksi tällainen himotuskohde mulla nimittäin on jo, Tarten True Blood -paletti... Oih ja voih kuinka sen haluan! Ongelmat: ei myydä Suomessa ja ebaysta maksaa ihan älyttömästi (halvin taisi olla 80 dollaria postareineen kun viimeksi katsoin). Pahinta noissa pakko saada -jutuissa on, jos ei edes ole järkevää mahdollisuutta saada tätä himotuksen kohdetta :(

    Tuo Minnan paletti on kyllä ihan superihana kans, harmi että mulla ei ole mitään palkitsemisen arvoista kalenterissa lähiaikoina... :D

    VastaaPoista
  9. Elisa: Mun mielestä se Electric Lightsin violetti tuo siihen palettiin just syvyyttä ja ulottuvuutta. Eli ei ole vain pelkkiä vaaleansinisiä ja valkoisia, vaan saa vähän monipuolisempia meikkejä. Tosi kivaa nähdä sitten sun blogissa sun tekemä meikki! :)

    Tiedätkö, mulla on ihan sama selviytymisstrategia kuin sulla, eli en enää kovin tiiviisti seuraa uusien viisikoiden ilmestymistä. ihan liian helposti tulisi taas niitä pakko saada -innostuksia. Kun noilla mulla jo olevilla pitäisi kuitenkin pärjätä. :) Niissä on niin monenlaisia värejä, että luulisi että niitä yhdistelemällä pääsee kyllä samaan lopputulokseen kuin uusillakin. Puhumattakaan mun muista luomiväreistä. :)

    Joo kuule, luomiväreistä ei taida kannattaa maksaa yli 80 dollaria, mutta minkäs sille voi jos vaan HALUAA. :) Ne on niin kauniitakin! :)

    Minnan hankkima Night Dust oli kyllä tosi hyvä just hänelle! Minulle siitä ei sopisi varmaan kuin se ruskea. :)

    Mulla on synttärit tulossa lokakuussa, mutta silloin ajattelin ostaa itselleni lahjaksi laukun, eli ei tällä kertaa meikkejä. :)

    VastaaPoista
  10. Okei. Mä ihan tosissani yritin pitää pintani. Mutta sitten tuli palkka, ja kävin ostamassa hiuslakkaa. Joku kamala ihminen oli päättänyt tehdä pakettina Diorshow Extase -ripsaria ja Stylish Moven miniviisikkoa. Ja kun se oli "vain" jonkun 35 euroa.

    Mä en enää uskalla lähteä ruokatunnilla kauppaan. Inhottava Sokos Emotion laitettu Tikkurilan Prisman kylkeen, ja aina sinne jotenkin eksyy.

    Mikä tylyintä, innoissani uudesta Stylish Movesta unohdin ostaa kokonaan Pepsi Maxia, jota piti Prismasta samalla hakea.

    VastaaPoista
  11. Taidan kääntää veistä haavassa kun totean että itse maksoin käytetystä Stylish Movesta sen 25 € eräältä blogikirpparilta. Olen paletin kolmas omistaja ja varsin tyytyväinen siihen että paletti on kotona :)

    Mulla on Diorin paletteihin vähän erilainen suhtautuminen, sillä en panttaa tai säästele yhtään sävyä ja se näkyy myös niissä kaikista parhaimmissa napeissa. Filosofiani on että jokainen on niistä on tehty käytettäväksi ja pidän arkiaamujen pelastuksena sitä että kaivan sinisen tyylikkaan paletin esiin...

    VastaaPoista
  12. Eiko: Ihanaa, että Stylish Move löysi viimein sun luota hyvän kodin! Se on kyllä todella kaunis paletti, ja Dioreista sillä tavalla harvinainen ja helppo, että kaikki värit ovat harmoniassa, eli ei ole vastavärejä tai yllättäviä yhdistelmiä. On munkin suosikkini varmaan Dioreistani! :)

    Sun suhtautuminen Diorin paletteihin on kyllä paljon järkevämpää kuin mulla. Käytettäväksihän ne on tarkoitettukin! Ja arjessa just tarvitsisikin vähän sitä luksusta, että voi meikkailla ihanalla värikkäällä paletilla vaikka jonakin synkkänä marraskuun aamuna. Munkin pitäisi varmaan ottaa ne reilummin vaan käyttöön, sillä ilmestyyhän niitä koko ajan myös uusia ihania, joita voisi sitten ostaa loppuneiden tilalle! :)

    VastaaPoista

Kiitos paljon kommentistasi! :)