sunnuntai 19. elokuuta 2012

Kesäisiä kynsilakkakuvia

Eräänä kesälomapäivänä kesähuvilalla oli tylsää, joten lakkailimme äidin kanssa vähän kynsiä. 






Minulla oli kynsilakoista mukanani mm. tämä vasemmanpuoleinen Gina Tricotista ostamani kimaltava kultaisenruskea 67 Luxurious ja L'Orealin taivaansininen 611 Sky Fits Heaven. 

Tuo Gina Tricot Luxurious oli valokuvattaessa vähän l'enfant terrible, eli siitä oli todella vaikea saada hyvää kuvaa. Olen kuitenkin heikkona tällaisiin kultaisenruskeisiin kimaltaviin sävihin, ostelen niitä aina lisää ja lisää.

Minulla ei ole aiemmin ollut Gina Tricotin kynsilakkoja, mutta ainakin tämän Luxuriouksen laatu oli oikein hyvä. Valikoimassa oli myös paljon muita kiinnostavia värejä. Gina Tricotin kynsilakkojen hinta on 3,95 euroa, mutta ainakin kesällä niistä oli tarjous kolme 9,95 eurolla. Sama tarjous on voimassa ainakin vielä nettikaupassa






Yllättäen yli 60-vuotias äitini valitsi varpaankynsiinsä kultaisen Gina Tricot Luxuriouksen.

Kesähuvilalta löytyivät vielä tällaiset vihreät varvaserottimet, jotka olivat tosi kätevät varpaankynsiä lakatessa. 

Äidilläni on mielestäni kauniit jalat, toisin kuin minulla. Itse olen valitettavasti perinyt isäni räpylät. Epäoikeudenmukaista!






Luxurious oli kyllä aika upea varpaankynsissä, tosi glamour!

Kivasti se sopi yhteen myös luonnonruskean kiven kanssa.






Itse valitsin omiin kynsiini L'Orealin Sky Fits Heavenin.

Olen tähän asti vierastanut paljon sinisiä ja vihreitä kynsilakkoja, mutta nyt minulla on kummallinen innostus niihin.

L'Oreal Sky Fits Heaven on kaunis lemmikinsininen creme. Levittyi ja peitti myös hyvin.






Tämä kuva oli äitini lemppari, niin kesäinen!






Vaikka olen saanut L'Orealin Sky Fits Heaven -kynsilakan ilmaiseksi testattavakseni blogia varten, ei se lopulta niin halvaksi tullut.

Havaitsin nimittäin, että minulta ei oikein löytynyt sopivaa asua yhdistettäväksi siihen. Niinpä "jouduin" ostamaan siihen täydellisesti sopivan Piecesin ruutuhuivin, onneksi kuitenkin - 50 %:n kesäalennuksella. 


Viimeisiä kesäpäiviä varmaan viedään nyt elokuussa, koitetaan kaikki nauttia niistä. Aurinkoista viikkoa muruset!

2 kommenttia:

  1. Onko tuo Gina Tricotin Luxurious kenties dupe Chanelin Delightille? (: Ainakin vähän samaa näkyä näyttäisi löytyvän...

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Oikein arvelit, eli hyvin lähellä ollaan. :)

    Gina Tricot Luxurious on aivan aavistuksen kylmempi ja hopeisempi ruskea kuin Chanel Delight. Molemmat ovat kyllä todella kauniita kynsilakkoja! :)

    Ja koska olen hulluna tällaisiin sävyihin, niin minulta löytyy tietenkin nämä molemmat ihanuudet. :)

    VastaaPoista

Kiitos paljon kommentistasi! :)