perjantai 25. tammikuuta 2013

Diego Dalla Palma -huulipuna Marks & Spencerilta

Ihana kosmetologi ja meikkaaja Cindy Riera suositteli syksyllä meikatessaan minua minulle Diego Dalla Palman huulipunaa marjaisessa sävyssä 54 Cardinal Red

En ehtinyt silloin heti ostaa sitä häneltä, ja myöhemmin se oli loppu sekä Cindy Rieran hoitolasta että maahantuojalta. 






Onneksi huomasin Marks & Spencerilta Englannista vaatteita tilatessani, että italialaiset Diego Dalla Palman meikit kuuluvat Marks & Spencerin valikoimaan.  

Marks & Spencerin nettikaupassa oli tosi kohtelias palvelu ja nopea toimitus. Paketti tuli Englannista alle viikossa.

Postikulut ovat 7,50 puntaa eli noin 9 euroa. Minua eivät nämä postikulut häirinneet, sillä tilasin samalla paljon muutakin, mutta yksittäiselle tuotteelle ne ovat toki korkeat. 

Marks & Spencerin nettikaupassa myydään Diego Dalla Palman lisäksi muitakin Suomessa harvinaisempia merkkejä. Joukosta tunnistin mm. Renin, Muradin ja GlamGlown. Jos siis etsitte jotakin vaikeasti saatavaa, erityisesti englantilaista merkkiä, kannattaa varmaan tarkistaa Marks & Spencerin valikoima. 






Diego Dalla Palman huulipuna tuli pakattuna pahvikoteloon ja läpinäkyvään muovipussiin.

Hinta oli Marks & Spencerilla 14 puntaa eli 16,70 euroa. Suomessa Diego Dalla Palman huulipunien hinta on tuplaten se, eli 34-36 euroa. 






54 Cardinal Red on aavistuksen kylmään menevä tummanpunainen. Hyvin mehukas ja marjaisa sävy. Pantonen värijärjestelmässä kardinaalinpunainen on PMS 200. 

Olin tosi iloinen, että Cindy Riera laittoi sitä meikatessaan minulle, sillä tällaisista tummemmista ja rohkeammista huulipunista on kiva saada ammattilaisen mielipide sopivuudesta ennen ostoa. 






Diego Dalla Palma ei ole minulle ennestään kovin tuttu merkki.  

Diego Dalla Palmaa myydään Suomessa lähinnä kauneushoitoloissa. Jälleenmyyjät löytyvät maahantuojan Camilla Aho Oy:n sivuilta täältä. Lisäksi maahantuojalla on nettikauppa täällä

Meikkisarjan on perustanut kuuluisa italialainen meikkitaiteilija Signor Diego Dalla Palma 1970-luvun puolivälissä. Sarjaan kuuluu kasvo-, silmä- ja huulimeikkejä.

Minun ostamani huulipuna on Il Rosetto eli The Lipstick -linjaa. Se on korkeapigmenttinen ja peittävä huulipuna vintagesävyillä.

Huulilla huulipuna on aavistuksen kuiva, mutta se on usein hinta hyvästä pysyvyydestä.

Ainoa asia, josta en huulipunassa pidä, on tuo valkoinen hylsy. Se saattaa olla milanolaista huippudesignia, mutta minusta se on hieman halvan näköinen.    






Tämän vähän suttuisen iPhone-kuvan nappasin Cindy Rieran minulle syksyllä tekemästä huulimeikistä.

Siinä näkyy kyllä hyvin Diego Dalla Palman viisinelosen vähän pinkki, kylmä sävy. En olisi uskonut että tällainen jopa jyrkkä ja kylmä väri sopii minulle, mutta hyvältä näyttää!

6 kommenttia:

  1. Myös BeautyBay myy ja sieltä ei ole toimituskuluja :) http://www.beautybay.com/diegodallapalma/

    VastaaPoista
  2. Sissi: Kiitos tosi paljon vinkistä! :)

    BeautyBayssa näyttivät olevan kaikki Diego Dalla Palman tuotteet vielä alennuksessa. Juuri tuota minun huulipunaani ei näkynyt, mutta vastaavat The Lipstickit olivat vielä tarjouksessa n. 12 euroa!

    Koska kaikki tuotteet olivat alennuksessa, voi kyllä olla että se tarkoittaa että Diego Dalla Palma on poistumassa siellä valikoimasta. Tosi harmi, kun sen verran hyvät hinnat ja vielä ilman postikuluja! :)

    VastaaPoista
  3. Juille: Voi kiitos, kiitos! :)

    Itse en olisi koskaan valinnut tätä sävyä, sillä se näytti aivan liian tummalta ja kylmältä minulle. Cindy Rieralla oli kuitenkin silmää, sillä huulilla se on ihanan mehukas ja pirtsakka. Tosi kaunis sävy! :)

    VastaaPoista
  4. Mä kävin liikkeessä tossa Hietalahdessa kasvohoidossa ja meikissä ja sain mukaani punan. Arvaa vaan minkä värin valitsin? No ton tietysti. :D

    VastaaPoista
  5. Sonia: Voi miten kivaa kuulla, kun 54 Cardinal Red on niin kaunis sävy! Sopii sulle varmaan vielä paremmin kuin minulle! :)

    Tosi kiva jos sieltä sai kasvohoidon ja meikin lisäksi vielä kotiin mukaan uuden keväthuulipunan. Tosi kivasti ajateltu! :)

    VastaaPoista

Kiitos paljon kommentistasi! :)