sunnuntai 20. syyskuuta 2015

Stockmann = Brooklynn

Mietin etukäteen, että mitenköhän Stockmann tulkitsisi syksyn mainosteemaansa Brooklynia. Jotenkin vanhasta arvokkaasta tavaratalosta ja sen asiakaskunnasta ei heti tullut mieleen New Yorkin Brooklyn, joka on hyvin cool ja rosoinen, ei mikään hienostunut Upper East Side. 




Stockmannin Brooklyn-kampanjan tähdeksi on nostettu kiireinen kaupunkilainen, malli ja putiikinpitäjätär Niina Kurkinen, joka on kai oikeastikin asunut Brooklynissa. 





Brooklyn-teeman myötä Stockmanniin on tullut ihan uutta eloa ja kuhinaa. On kuulkaa Breakfast in Brooklyn take away -kahvia, muotinäytöstaltiointia miesten osastolla, cupcake pop up -kahvilaa Brooklyn Cafeta ym. Todella onnistunut kampanja!




Brooklynin värit ovat vähän yllättäenkin utuista ja pehmeää harmaata, nudea ja vaaleanpunaista. 




Tämä näkyy Helsingin Stockmannilla joka paikassa, ihailtavan johdonmukaisesti kautta linjan. 




Burberryn liilaan taittava vaaleanpunainen on ihana. 




Ja ilmeisesti pastellit ovat muotia muutenkin syksyllä. Tässä Louis Vuittonin ikkunassa ihan samoja sävyjä. 




Hempeä vaaleanpunainen saa vähän ryhtiä kun sen yhdistää tummiin väreihin: mustaan, musta-valkoiseen kuvioon tai suurkaupungin teräksenharmaaseen. Tässä oma tulkintani asiasta. 





Toinen vaihtoehto yhdistelmään on tumma kukkakuosi.

Stockmannilla on hyviä ideoita: kukkakuosiin neuvotaan yhdistämään maskuliiniset ylipolvensaappaat ja pehmeisiin pastellineuleisiin vaikka (teko)turkisliivi.




Myös viininpunainen näyttää vaaleanpunaisen kanssa hyvältä.

Tämän yhdistelmän voi toteuttaa myös viininpunaisella huulipunalla tai kynsilakalla.  




Oma suosikkini vaaleanpunaisen rinnalle on silti tänä syksynä sähäkkä purppuravioletti. 

Haluaisin violetin silkkipaidan, mutta en ole vielä löytänyt sopivaa. 




Viehättävältä näyttää vaaleanpunainen myös tummansinisen ja kukkakuosin kanssa.




Muuten olen innostunut tänä syksynä mustasta pitsistä. 

Nämä yhdistelmäthän voi helpoimmillaan ja edullisimmillaan toteuttaa vain asusteilla, vaikka uusilla sukkahousuilla. Tässä upeat pitsiset Wolfordilta. 

4 kommenttia:

  1. Mä ihastuin tähän kamppikseen ihan täysillä..! :) Kävin myös katsomassa Niinaa Stockalla, kun siellä oli Brooklyn - tapahtuma.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minustakin tämä oli todella onnistunut mainoskampanja! Etukäteen minua vähän epäilytti, että miten voivat toteuttaa Brooklyn-teeman, kun se ei mielestäni sopinut yhtään siihen vähän konservatiiviseen mielikuvaan mikä minulla on Stockmannista. Mutta toteutus oli aivan erinomainen, ainakin Helsingin Stockalle tuli ihan uudenlaista, urbaania ja energistä New Yorkin tunnelmaa. Myös kevään Raidat vs. Pallot -muotikampanja Stockmannilla oli todella hyvä, siellä on varmaan nyt joku loistava pr-tiimi työssä.

      Minua harmitti hirveästi kun en päässyt katsomaan Nina Kurkisen juontamaa muotinäytöstä ulkomaan matkan takia. Onneksi Stockmann oli ottanut senkin huomioon että kaikki eivät pääse, ja muotinäytöstaltiointi pyöri valkokankaalla miestenosastolla. Vaikutti hyvältä näytökseltä!

      Poista
  2. Tuo raidallinen hame on ihan valtavan kaunis :) Näyttää tosi hyvin toteutetulta kampanjalta, harmi että tullut käytyä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Hame on Philosophy Blues Originalin (PBO) ja ostettu aikoinaan myös Stockmannilta. :) Pukeutumisneuvoja suositteli minulle vaakaraidallisia alaosia korostamaan tiimalasivartaloa, kun minulla on aavistuksen leveämmät hartiat kuin lantio. It works like magic, eli suosittelen jos joku kärsii samasta ongelmasta. :)

      Stockmannilla on kyllä ollut viime aikoina niin loistavia kampanjoita, että oikein innolla odotan, että mitä tulee seuravaaksi. :)

      Poista

Kiitos paljon kommentistasi! :)